Wereldwijd gaan
Bij KIVI erkennen we het belang van samenwerking met de internationale technische gemeenschap en het opbouwen van deze relaties door middel van samenwerking, kennisuitwisseling en overeenkomsten inzake wederzijdse erkenning. Dit ondersteunt niet alleen de mobiliteit en vergroot de kansen in het buitenland voor KIVI Chartered and Incorporated Engineers, maar voor Chartered Engineers over de hele wereld.
Wederzijdse Erkenningsovereenkomsten
Meer mobiliteit en ontwikkelingsmogelijkheden voor onze Engineers
Samenwerkingsovereenkomsten
Kampioenen van Chartership
We zijn er trots op de personen te tonen die via hun rollen professionele registratie ondersteunen en de kansen die dit met zich meebrengt.
HE Matthijs van Bonzel
De Nederlandse ambassadeur voor Spanje
HIJ Govert Jan Bijl de Vroe
De Nederlandse ambassadeur voor Portugal
HIJ Margriet Vonno
De Nederlandse ambassadeur voor Singapore
Dr. Koh Poh Koon
Senior minister van staat, ministerie van Handel en Industrie, Singapore
HIJ Margriet Vonno
De Nederlandse regering is blij te zien dat het raamwerk dat door KIVI wordt gebruikt om innovatie, excellentie, een hoge ethische norm en professionele ontwikkeling te bereiken en te behouden, als internationale standaard kan worden gebruikt. Dat het kan worden gecombineerd met de gecharterde ingenieursregeling van Singapore om een internationale uitwisseling van kennis en mankracht te bereiken. Dat het geschikt blijkt te zijn voor het navigeren door verschillen in regelgeving tussen landen.
De International Engineering Alliance
KIVI is lid van het IEA.
De International Engineering Alliance (IEA) is een wereldwijde non-profit organisatie, bestaande uit leden van de 35-rechtsgebieden binnen 26-landen, verdeeld over zeven internationale overeenkomsten. Deze internationale overeenkomsten regelen de erkenning van technische onderwijskwalificaties en vakbekwaamheid.
Via de Educational Accords en Competence Agreements stellen leden van de International Engineering Alliance internationaal vastgelegde benchmarks op voor technisch onderwijs en verwachte competentie voor technische oefeningen.